Azië deel 2 - Reisverslag uit Utrecht, Nederland van Anneke Aalderink - WaarBenJij.nu Azië deel 2 - Reisverslag uit Utrecht, Nederland van Anneke Aalderink - WaarBenJij.nu

Azië deel 2

Door: Anneke

Blijf op de hoogte en volg Anneke

05 September 2013 | Nederland, Utrecht

Ik ben inmiddels een aantal maanden thuis van mijn vorige reis, maar zodra ik weer terug was in Nederland begon het al te kriebelen. Toen ik nog in Japan was had ik er al over nagedacht om meteen vanuit daar door te gaan naar Zuid-Oost Azië. Dit was namelijk mijn eerste keuze qua reisbestemming maar omdat Roos hier al was geweest hebben we andere plannen gemaakt. Dit was helemaal prima, maar ZO Azië bleef hoog op mn lijstje staan. Maar de terugreis was nu eenmaal geboekt en daarom besloot ik eerst naar huis te gaan...

Na een aantal weken merkte ik eigenlijk dat mijn reis voor mijn gevoel nog niet af was en na lang wikken en wegen besloot ik om toch naar Zuid-Oost Azië te gaan. De reis is inmiddels geboekt en over een week land ik in Bangkok, Thailand. Hier zal ik een aantal dagen blijven om vervolgens richting het zuiden te gaan, naar het eiland Ko Phangan. Daar vind namelijk een week later de beroemde full moon party plaats.

Hierna houd het plan min of meer op...waarschijnlijk blijf ik nog een paar dagen op de eilanden om te genieten van het strand en hopelijk de nodige cocktail (ik kijk er nu al tegen op!) waarna ik waarschijnlijk weer terug zal gaan naar Bangkok. Afhankelijk van wat handig is en of ik mensen tegen kom waarmee ik een stuk samen kan reizen zal ik richting Cambodja, Laos en Vietnam vertrekken. In totaal heb ik 8 weken dus min of meer twee weken per land en hopelijk is dit genoeg om alles te zien wat ik graag wil zien!

Dus nu nog een weekje wachten, de laatste voorbereidingen treffen en dan ben ik er klaar voor...maar spannend blijft het wel! Tot snel in Thailand!

• 06 September 2013 - 20:43

Monique :

Wereldreizigster! Supersuper cool allemaal en ik wens je heel veel plezier, succes en alle mooie dingen die je verder nog kan wensen!
    Geniet van alles en tot gauw weer..

Dikke knuffel xx

• 09 September 2013 - 14:17

Charlie:

Lieve Annie,

Ik kijk nu alweer uit naar al je verhalen. En dat terwijl je nog gewoon thuis bent. ^^ Ik ga je op de voet volgen!!