Countdown! - Reisverslag uit Utrecht, Nederland van Anneke Aalderink - WaarBenJij.nu Countdown! - Reisverslag uit Utrecht, Nederland van Anneke Aalderink - WaarBenJij.nu

Countdown!

Door: Anneke

Blijf op de hoogte en volg Anneke

03 December 2012 | Nederland, Utrecht

The countdown has started... over precies een week zal ik landen in Kaapstad, Zuid-Afrika!!! De voorbereidingen zitten er nu bijna op en ik kijk er erg naar uit om dit avontuur te beginnen!

Ik ga dit avontuur echter niet alleen aan maar samen met mijn huisgenootje Roos. Zij is al twee maanden in Afrika en zal mij komen ophalen van het vliegveld in Kaapstad. Het is wel een fijn idee dat iemand me straks op kan vangen zo aan de andere kant van de wereld. Samen zullen we dan door Zuid-Afrika, Mozambique, Malawi en Tanzania. Op 7 februari vliegen we dan van Tanzania naar Mumbai in India.

Het huidige plan voor India is om het land tegen de klok in rond te reizen. Wanneer we dan in het noorden aankomen zullen we ook een stuk door Nepal gaan. Hopelijk krijgen we ook nog de kans om Shri-Lanka te bezoeken, maar dit hangt af van tijd en ons Visum, dus we zullen zien! Vanuit Nepal zullen we in ieder geval nog weer verder reizen naar Mumbai omdat we vanuit daar op 31 mei terug naar huis vliegen.

Hopelijk kan ik snel mijn eerste bericht vanuit Zuid-Afrika posten!

  • 03 December 2012 - 15:24

    Hermien:

    He nichtje,
    Nog een paar nachtjes slapen en dan gaat het grote avontuur beginnen.
    Succes met de laatste voorbereidingen.
    Hermien

  • 03 December 2012 - 17:48

    Gerry:

    Hoi an

    Ik wens je heel veel plezier op deze avontuurlijke reis...Pas goed op jezelf!
    groetjes Gerry

  • 05 December 2012 - 22:17

    Els Koller:

    Hoi Anneke, Ik wens je een goede reis , pas goed op je zelf, en let wel op voor je bagage dat ze er niks in stoppen.... en geloof me niemand is er te vertrouwen in het buitenland.... dus Anneke ik wens je veel reis plezier en behouden thuis. En laat af en toe weten waar je bent, dat is voor de thuisfront ook fijn. Groetjes tante Els ................

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Anneke

Actief sinds 17 Okt. 2012
Verslag gelezen: 430
Totaal aantal bezoekers 27411

Voorgaande reizen:

18 Augustus 2014 - 15 September 2014

China en Dubai

11 September 2013 - 06 November 2013

Zuid-Oost Azie

09 December 2012 - 31 Mei 2013

Backpacken door Afrika, India en Japan!

Landen bezocht: